Veznamení pravěku se v MŠ Pod Krocínkou ocitly děti, rodiče ipaní učitelky. Na tradičním Dnu rodiny se mohli vypravit postopách pravěkých lidí a plnit připravené úkoly
„Takžejá jsem musel udělat nějaké úkoly. Házet kostkou, udělatdinosaura.“
„Jájsem splnil, že jsem hledal papírky.“
„Akolik jsi jich našel?“
„Šest“
„Mělijsme prostě vyhrabat dinosaura.“
„Splnilijsme jeskyni, skládání dinosaurů, pak přeskok přes ohniště,poskládání kartiček a ještě musíme udělat hod kostí.“
„Máteúžasný kostým. Co symbolizuje?“
„Jsmetady všechny v kostýmech, když už jsme to nazvaly pravěkem, takabychom tady zapadly do našeho pravěku. Takže jsme si ušily nebopřipravily různé kostýmy, abychom byly ve stejném duchu.“
„Jaknáročná je příprava takovéto akce?“
„Myslímsi, že tak čtrnáct dní se paní učitelky všechny zapojí,vymyslíme téma a začneme s přípravami.“
„Máto pro ty děti i nějaký osvětový charakter?“
„Bavilijsme se vůbec o pravěku jako takovém, měli jsme celý projektovýtýden, byli jsme na Harfě se podívat na dinosaury, minulý týdenna hradě Točník, kde byla akce pro děti také v tomto duchu.Takže celý týden nebo čtrnáct dní si povídáme o pravěku.“
„Určitěje to hlavně zábava, ale myslím si, že je to hlavně o téspolupráci s tou rodinou, kdy vlastně ty děti zjistí, že tirodiče k nám také přijdou, že si s námi spontánně povídají.Takže třeba pro ty menší děti jsou ty akce ze začátku velmidůležité, protože vlastně ony zjistí, že se s námi baví beztoho ostychu, beze strachu.“
Ipro rodiče jsou takové akce důležité a neváhají ani přiložitruku k dílu. Tentokrát například při soutěži o nejlepšíprabábovku.