Osahávání, lascivní pohledy nebo sexuální narážky, i s tímto nevhodným a zcela nepřijatelným chováním se musí občas potýkat cestující v pražské hromadné dopravě. Týká se to přitom nejenom žen, ale i mužů. Na to, jak takové chování rozpoznat a jak na něj mají spolucestující reagovat, cílí aktuální pražská kampaň.
Případně můžeme danou situaci nějakým způsobem narušit a odvést pozornost jinam nějakým dotazem. Forem sexuálního obtěžování může být celá řada, nemusí jít jen o osahávání.
Pražská městská hromadná doprava se aktuálně řadí mezi druhou nejlepší na světě, hned za tu berlínskou. Sexuální obtěžování v dopravních prostředcích je ale problém, který není možné přehlížet.
Kampaň je k vidění od poloviny srpna do poloviny září na městských reklamních plochách, zastávkách MHD, v autobusech Dopravního podniku hlavního města Prahy i v tramvajích. Odborným garantem je nevládní organizace Konsent, která se také postarala o kreativní ztvárnění.