Westmedia

Plzeň touží po skalpu rozklíženého Manchesteru


Manchester United je zavedená fotbalová značka, jeho kádr je nabitý reprezentanty. Aktuálně zažívá ale velmi turbulentní období a ani momentální forma má k té optimální velmi daleko. Toho by ráda využila Viktoria Plzeň, která se chytá na svůj další velký zápas. Západočeši pojali duel s věhlasným soupeřem velkolepě. Své fanoušky lákají na celou řadu doprovodných akcí.

Bayern Mnichov, Barcelona, Real Madrid, AS Řím, Atlétiko Madrid nebo Manchester City. To je seznam těch největších velkoklubů, které se v Doosan Aréně už představily. Ve čtvrtek 12. prosince k nim přibude Manchester United. A hráči Viktorie sami cítí, jak mimořádný zápas je čeká. „Proti Manchesteru United nehrajete každý rok. Je to obrovská výzva a šance porovnat se s týmem takové kvality. Zároveň je to splněný sen, který jsem měl už jako malý kluk,“ přiznává záložník Pavel Šulc.

O tom, pro jak významný zápas pro západočeský celek jde, svědčí i velký doprovodný program. Místní pivovar vyrobil speciální edici 1212 plechovek, ve spolupráci s městem jsou připraveny unikátní světelné instalace. "Ve středu od 17 hodin osvítí okolí stadionu speciální světelné instalace, na budově Radovánku videomaping a z radnice půjdou do nebe světelné sloupce, aby každý návštěvník města zaregistroval, že se zde děje něco mimořádného. Vše samozřejmě v červenomodrých barvách. To samé pak zopakujeme ve čtvrtek," popsal mluvčí klubu Václav Hanzlík. Před samotným zápasem pak na hřišti fanoušci uvidí ohnivou a světelnou show.

Viktoria také připravila k zápasu s Manchesterem United speciální kampaň s názvem „Red is not enough, but with blue it´s tough!“, volně přeloženo: „Červená nestačí, teprve s modrou je to SÍLA!“. Slogan si pohrává s klubovými barvami obou týmů – „rudými“ United a červenomodrou Viktorií – a vyjadřuje hrdost města a regionu na náš klub. „Cílem kampaně je vyzdvihnout výjimečnost tohoto zápasu a přidat k tomu špetku břitkého britského humoru. Samozřejmě se vší úctou a obrovským respektem ke klubu, jakým Manchester United je. Zvolený slogan by měl oslovit nejen naše fanoušky, ale i příznivce hostujícího klubu, kterých do Plzně dorazí přes osm set. Chceme vytvořit atmosféru, která tento nezapomenutelný večer ještě více umocní,“ popsal Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu.

„Čeká nás velký zápas, který bude svátkem pro celý klub, celé město i region, všechny naše partnery i fanoušky. Doufám, že společně vytvoříme neopakovatelnou atmosféru utkání, na které budeme dlouho vzpomínat,“ říká Adolf Šádek, generální ředitel a předseda představenstva klubu.

Sdílet:

Více od Marie Osvaldová