SevEn

Fanoušci hokejistů MOTORU opět pomohli UNICEF


Hokej a charita. Tomuto spojení se v Českých Budějovicích evidentně daří. V pořadí druhá dobročinná aukce dresů hokejistů českobudějovického Motoru totiž opět skončila úspěchem. Výtěžek věnovaný na konto Dětského fondu OSN UNICEF dosáhl částky 162 423 korun, podstatně více než vloni. Symbolický šek s touto částkou převzali zástupci UNICEF ČR během utkání Motoru s brněnskou Kometou.

„Celková částka je skoro dvojnásobná oproti loňsku. Máme z toho obrovskou radost. Vidíme, že fanoušci nejen drží s naším týmem, ale rádi pomohou i dobré věci,“ pochválil zapojení příznivců generální manažer týmu Banes Motor České Budějovice Stanislav Bednařík.

Do dražby dal budějovický tým speciální dresy, se kterými odehrál letní sérii přípravných utkání pod názvem ENERGIE AG Motor Cup 2024. Ta na jih Čech přivedla špičkové týmy z Finska a Německa. Výjimečné kousky s ledovou texturou a velkým logem Motoru nesly jmenovky všech hráčů Motoru, včetně hvězd Milana Gulaše či Lukáše Pecha. Velké aukční boje se svedly i o dresy budějovických hráčů Filipa Přikryla nebo Jana Štencela, jehož položka dokonce zaznamenala 55 příhozů.

„Je to jedinečná akce, na které se setkávají tři velké oblasti – sportovní prostředí, příznivci a touha pomáhat nejpotřebnějším. Z výtěžku dražby může UNICEF pomoct dětem, jejichž životy zasáhla krize, a dát jim šanci na lepší budoucnost. Podpory vedení a fanoušků klubu Banes Motor České Budějovice si velice vážíme,“ uvedla výkonná ředitelka Českého výboru pro UNICEF Pavla Gomba. UNICEF dětem po celém světě zajišťuje například zdravotní péči, výživu, pitnou vodu, hygienu či základní vzdělání.

Symbolický šek s výnosem dražby převzal během utkání Motoru s brněnskou Kometou i Patrik Eliáš, jeden z nejslavnějších hokejistů české historie, který s UNICEF ČR spolupracuje už od roku 2006. „Mám radost, že na dobrou věc přispívají i hokejoví fanoušci a že jim není osud dětí z méně šťastných koutů světa lhostejný, i když často sami ekonomickou situaci řeší,“ řekl Vyslanec dobré vůle UNICEF a po Jaromíru Jágrovi také druhý nejproduktivnější český hráč NHL.

Partnerem letního turnaje a také spolupořadatelem aukce byla společnost ENERGIE AG BOHEMIA. Ta patří k největším firemním přispěvatelům UNICEF ČR a také k tradičním partnerům Motoru.

„Naše společnost podporuje UNICEF dlouhodobě a jsme rádi, že i díky hokejové dražbě dresů se k nám opět mohli připojit hráči Motoru a jeho fanoušci,“ uvedl Ivan Kafka, vedoucí oddělení marketingu a komunikace ENERGIE AG BOHEMIA.

Sdílet:

Více od František Fazekas