Sportmanie, největší sportovní akce roku, přilákala do parku za Obchodním centrem Plaza rekordní počet návštěvníků. Plzeňská společnost Ball Corporation zde předvedla své ambiciózní závazky k udržitelnosti a podporu komunitních aktivit. Plzeňský závod se zapojil nejen jako tradiční partner akce, ale také si připravil stánek s nejrůznějšími aktivitami pro všechny věkové kategorie.
Týdenní festival trhal rekordy v dosavadní návštěvnosti, přilákal více než 50 000 lidí a udělil bezmála 12 000 medailí. Účastníci měli možnost vyzkoušet si své dovednosti napříč různými sporty, za které sbírali razítka nebo QR kódy ve speciální mobilní aplikaci. Za každých 10 nasbíraných razítek nebo kódů obdrželi návštěvníci medaile, kterých se v letošním ročníku rozdalo doposud nejvíce.
Sportmanie je skvělým místem, kde se obyvatelé mohou dozvědět o pestré nabídce aktivit v Plzni. „Proto jsou akce jako Sportmanie pro město tak důležité. Jsme hrdí na to, že je podporujeme“, uvedl Radek Mádr, ředitel společnosti Ball. „Nejde jen o zábavu, ale také o podporu místních sportovních klubů a zvyšování povědomí o ekologických výhodách recyklace hliníku. Stručně řečeno, je to perfektní spojení podpory komunitních aktivit a edukace.“
Každý rok si právě společnost Ball připraví stánek se zajímavými aktivitami, které potěší nejen děti, ale i dospělé. Tento rok se zaměřili zejména na důležitost recyklace, v poutavém kvízu vysvětlili, že na recyklaci plechovek opravdu záleží. Děti zde mohly upustit uzdu kreativity v tvůrčích dílnách, zatímco technologičtí nadšenci si užili zážitek z virtuální reality. Pro zábavu a symboliku si návštěvníci společně zasadili čtyřlístky pro štěstí.
Co mají společného sport a plechovky?
Odpověď je jednoduchá: při sportování každý potřebuje doplňovat dostatek tekutin, a právě společnost Ball vyrábí obalový materiál, který je dokonalým řešením. Hliník se velmi rychle vychladí a skvěle udrží teplotu, což z plechovek činí ideální obal pro aktivní životní styl. Také jsou nejlepším nápojovým obalem i z hlediska recyklace. To je důvod, proč Ball využívá příležitostí jako je Sportmanie, k šíření povědomí mezi veřejností o výhodách hliníku a důležitosti recyklace.
„Chceme, aby se Plzeň stala průkopníkem v recyklaci hliníkových plechovek a šla tak příkladem ostatním městům v naší zemi,“ konstatuje Mádr.
Závazek společnosti Ball k udržitelnosti je více než jen o vzdělávání. Společnost Ball podporuje i sportovní eventy pro děti, na kterých se zaměřují na důležitost třídění plechovek. „Do budoucna plánujeme pokračovat v podpoře takovýchto akcí,“ uvádí Mádr. „Rádi bychom i nadále úzce spolupracovali s městem, abychom zlepšili povědomí o recyklačních programech a podpoře komunitních aktivit.“
PR