Westmedia
author image
osm

Publikováno 17. 8.

Jak se vám líbí? Fotbalová Plzeň představila své nové dresy


Tradice. Elegance. Unikátnost. Špičkový materiál. To jsou čtyři hlavní znaky, kterými se vyznačuje nový viktoriánský dres pro sezonu 2020/2021. Na jeho vývoji a výrobě spolupracovala Viktoria s italským výrobcem Macron, do jehož velké fotbalové rodiny se klub nedávno přidal, a který se specializuje právě na dodávání prémiového fotbalového vybavení. Vůbec poprvé v historii je nejen první sada, ale i venkovní navrhnuta a vyrobena speciálně pro Viktorku. 

 

Nový dres reflektuje tradiční klubové barvy, tedy červenou a modrou. Vrací se rovněž ke svislým širším pruhům, které byly v minulosti velmi často na dresech dominantní a oblíbené. Dres je velmi elegantní. Zdobí jej modrý límeček ve stylu polo-trika. Poprvé se na něm rovněž objevuje bílá barva v řadě doplňujících prvků, například u rozparků či na krku.

 

Dres je originálně vyrobený pouze pro Viktorii Plzeň a je doplněný speciálními znaky. Například za krkem na vnitřní straně dresu je zobrazena část klubové hymny „Ať stále vítězí Viktoria“, na vnější potom brand FCVP. Samozřejmostí je klubové logo a logo generálního partnera Doosan Škoda Power. Novinkou jsou různé odstíny modré barvy zakomponované do pruhů na přední straně dresu. Unikátní je však nejen dres, ale i trenky či stulpny s vyšitou zkratkou jména klubu FCVP. I to je poprvé v historii.

 

Všechny dresy mají slim fit střih a je na nich použita technologie mikromesh zaručující dokonalou prodyšnost. „Nový dres se mi velmi líbí. Je propracovaný a hodně mě zaujaly detaily. Pro nás hráče je hlavně velmi pohodlný,“ říká Lukáš Kalvach, jenž si ho poprvé vyzkoušel během klubového focení. „Sluší nám a věříme, že bude i vítězný,“ přidal se kapitán týmu Jakub Brabec. Dres je doplněn o červené trenky s modrým proužkem a červené stulpny s brandem FCVP.

 

Poprvé v historii má Viktoria k dispozici na míru vyrobený nejen první, ale i druhou sadu dresů. „V tomto ohledu nám Macron poskytl skvělý servis, a i druhé sadě jsme věnovali velkou pozornost, výsledkem je i unikátní dres pro venkovní zápasy,“ uvedl Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu. Tento dres plánuje Viktoria využít v následujících dvou sezonách.

 

Druhý dres odráží pevný vztah viktoriánů k městu Plzeň. Je důkazem silného pouta mezi klubem, městem, celým regionem a jeho obyvateli i generálním partnerem Doosan Škoda Power. Právě společnými silami bylo v minulých letech dosaženo velkých úspěchů a klub reprezentoval svůj domov nejen po celé zemi, ale i v zahraničí. Hlavním prvkem bílého dresu je embosované logo města. Viktoriáni tak budou reprezentovat své město i na hřištích soupeřů či v zápasech evropských pohárů. I venku se tak mohou cítit jako doma. Dalším výrazným prvkem na dresu je vytlačená kontura klubového loga na boku. Ani zde nechybí za krkem část textu klubové hymny a zkratka FCVP.  „Jako celoživotní Plzeňák jsem z takového dresu nadšený! Věřím, že i fanouškům to udělá radost,“ má jasno jedna z klubových ikon David Limberský. Bílý dres je doplněn o doplňkové prvky v klubové červené a modré barvě, hráči k němu obléknou bílé trenky i stulpny.

 

Stejně jako v předchozích sezonách, i tentokrát bude třetí sada dresů v neobvyklém barevném provedení. Černý dres s jemným proužkem a výraznými zelenými prvky. K němu hráči obléknou zelené trenky i stulpny.


 

author image
osm

Publikováno 17. 8.

Sdílet:

Více od osm