Cyklisté, lidé na kolečkových bruslích, maminky s kočárky, pejskaři a do toho kurýři s auty při vyzvedávání objednávek z restaurace. Právě to se začalo setkávat s kritikou za strany veřejnosti. Z toho důvodu se tomu rozhodla udělat šestá městská část přítrž.
"Areál Ladronky je tady od roku 2010 vlastně v nezměněné podobě a je jasné, že ty nároky teď jsou mnohem větší, protože mnohem víc je tady těch bruslařů, mnohem větší je tady zájem veřejnosti, čili ze základu od veřejnosti vzešly určité podněty, jak ten areál zlepšit, vylepšit, aby byl bezpečnější."
"Zabývali jsme se nějakými alternativními možnostmi, tedy tím, jak by bylo možné v podstatě zajistit tu motorizovanou obsluhu, nejde jenom o obsluhu třeba té usedlosti jako takové, ale i třeba o možnost, aby sem přijeli třeba osoby se sníženou schopností pohybu a orientace a podobně. Takže našla se alternativa jízdy ze zadní části, kde je méně vytížená lokalita Ladronky, kde lze tedy přijet z ulice Podbělohorská, to znamená z území ze strany Prahy 5 a tak zajistit vlastně obslužnost i tu motorizovanou, bez toho konfliktu příjezdu tady z této strany. Čili ten příjezd této strany bude sloužit jenom spíše pro mimořádné situace."
GEROIŠ
"Já si myslím, že je to jenom cesta dopředu v rámci bezpečnosti a fungování parku Ladronka."
Dalším krokem k vylepšení parku Ladronka je realizace velkého bruslařského areálu u Kauflandu. Měl by odlákat výkonnostní bruslaře a ulevit tak tím hlavním uzlům. Bude to zároveň místo, kde mohou také trénovat pražské kluby a bude se jednat o první takový bruslařský ovál v Čechách.